ایک ligamentotomy کہاں کیا جا سکتا ہے؟عضو تناسل کو بڑھانے کی سرجری پر کتنا خرچ آتا ہے؟

عضو تناسل کی توسیع کی سرجری کے لیے اسکیلپل

وقت کے اس مرحلے پر، تمام مرد اپنے اعضاء کے سائز سے مطمئن نہیں ہوتے ہیں۔

عضو تناسل کا سائز مضبوط جنس کے لیے ایک اہم موضوع ہے۔مردوں کو یقین ہے کہ ایک بڑے عضو تناسل کی خواتین کی طرف سے تعریف کی جاتی ہے اور دوستوں کی طرف سے حسد.

کچھ لوگ حالات سے نمٹنے کی کوشش کر رہے ہیں، لیکن دوسرے مختلف اقدامات کرتے ہیں، سوڈا اور دیگر لوک طریقوں کے استعمال سے لے کر، اور آپریشن کے سفر کے ساتھ ختم ہوتے ہیں۔

پلاسٹک سرجری صحیح سائز کے ممبر کو "پیش" کرنے کے لیے تیار ہے۔یہ خوشی سستی نہیں ہے۔جراحی مداخلت کا فیصلہ کرنے کے بعد، آپ کو پہلے سے معلوم ہونا چاہئے کہ عضو تناسل کو بڑھانے کے آپریشن پر کتنا خرچ آتا ہے۔

اگر آپ کے عضو تناسل کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، تو "اپنے سر کے ساتھ پول میں جلدی" سے پہلے، آپ کو اس معلومات کا مطالعہ کرنا چاہئے کہ کن شہروں میں آپریشن کئے جاتے ہیں اور قیمت کیا ہے.

عضو تناسل کو بڑھانے کی سرجری کی اقسام، کس ڈاکٹر سے رجوع کیا جانا چاہیے؟

لہذا، اگر عضو کو لمبا کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، تو آپ کو فوری طور پر یہ فیصلہ کرنے کی ضرورت ہے کہ کس ڈاکٹر سے رابطہ کرنا ہے، آج یورولوجسٹ اور سرجن ایسے مسائل میں مصروف ہیں۔ابتدائی طور پر، مریض کو یورولوجسٹ سے رجوع کرنا چاہئے، کیونکہ اکثر یہ ڈاکٹر بیک وقت اس طرح کے آپریشن کرنے میں مصروف ہوتے ہیں.

ڈاکٹر کے ساتھ فیصلہ کرنے کے بعد، آپ کو سب سے مناسب آپریشن کا انتخاب کرنا چاہئے، ان کی کئی اقسام ہیں.

Ligamentotomy

ایک ligamentotomy ایک مرد کے عضو تناسل کو بڑا کرنے کے لئے سب سے زیادہ عام طور پر کی جانے والی سرجری ہے۔

اس آپریشن کا نچوڑ عضو تناسل اور زیر ناف کی ہڈی کے درمیان لگنے والے عضو کو جدا کرنے پر مبنی ہے۔

اس کی بدولت مردانہ اعضاء کا اندرونی حصہ آگے بڑھتا ہے۔

طریقہ کار جنرل اینستھیزیا کے تحت کیا جاتا ہے، لہذا آدمی کو درد محسوس نہیں ہوتا، لیکن ligamentotomy کے اختتام کے بعد، عضو تناسل کے علاقے میں خارش اور کھرچنے کا احساس ہوسکتا ہے.

آپریشن کا دورانیہ ایک گھنٹے تک ہے۔

ligamentotomy کرنے کے بعد، آپ عضو تناسل کی لمبائی میں 1-2. 5 سینٹی میٹر تک تبدیلی حاصل کر سکتے ہیں، لیکن اگر آپ ایسٹینڈر بھی پہنتے ہیں، تو نتیجہ اسی مقدار میں بڑھایا جا سکتا ہے۔

آپریٹو عضو تناسل کی توسیع کے فوائد اور نقصانات

آپریشن کی اتنی کارکردگی کے باوجود، اس کے کئی نقصانات بھی ہیں:

  • آپریشن کے دوران، کسی دوسرے جراحی مداخلت کے ساتھ، مختلف زخم ہوسکتے ہیں اور انفیکشن جسم میں داخل ہوسکتے ہیں؛
  • اگر ایک آدمی قدرتی طور پر ایک چھوٹا سا معاون ligament ہے، تو جراحی مداخلت کوئی نتیجہ نہیں دے گا؛
  • اس حقیقت کی وجہ سے کہ عضو تناسل کو اب ligament کی مدد نہیں ملے گی، اس کی بنیاد پر نقل و حرکت ہوسکتی ہے، اور یہ عضو تناسل کے نیچے کی طرف نقل مکانی کا باعث بنے گا۔
  • صرف آرام میں عضو تناسل کی لمبائی کے طور پر اس طرح کے ایک مسئلہ کی ترقی کو خارج نہیں کیا جاتا ہے.

لیپوفلنگ

لیپوفلنگ ایک ایسا طریقہ کار ہے جس کا مقصد مردانہ اعضاء کو گاڑھا کرنا ہے۔آپریشن کے دوران، مریض کے جسم سے یا کسی عطیہ دہندہ سے حاصل کردہ ایڈیپوز ٹشو کو عضو تناسل کے شافٹ میں پمپ کیا جاتا ہے۔

آپریشن بہت آسان ہے، لیکن بہت سے ڈاکٹر اس کی تاثیر پر تنازعہ کرتے ہیں، اس کا جواز یہ بتاتے ہیں کہ تقریباً نصف ایڈیپوز ٹشو سرجری کے بعد پہلے ہی سال میں ریزورپشن سے گزرتے ہیں۔اور اس حقیقت کی وجہ سے کہ چربی کی ریزورپشن ناہموار ہے، عضو تناسل ایک گانٹھ والی شکل اختیار کر سکتا ہے۔

لیکن آپریشن کا ایک خاص طور پر خطرناک ضمنی اثر ٹشو نیکروسس ہے، جو مردانہ اعضاء کے کٹوتی کی ضرورت کو بھڑکا سکتا ہے۔

مائیکرو سرجیکل مسکل ٹرانسپلانٹ

عضو تناسل کو بڑھانے کی سرجری

مائیکرو سرجیکل پٹھوں کی پیوند کاری عضو تناسل کو بڑا کرنے کا ایک اور موقع ہے۔اس کا جوہر اس حقیقت میں مضمر ہے کہ عضو تناسل کو پٹھوں میں لپیٹا جاتا ہے۔

اس طرح کا آپریشن کافی مؤثر ہے، لیکن اس کی پیچیدگی کی وجہ سے، یہ صرف ایک اعلی درجے کے ماہر کی طرف سے انجام دیا جا سکتا ہے، جن میں سے بہت زیادہ نہیں ہیں.

اور یہ دیکھتے ہوئے کہ آپریشن صرف ایک اضافی طبقے کے ماہر کے ذریعہ کیا جاسکتا ہے، پھر قیمت مناسب ہے۔

اس طریقہ کار کے ضمنی اثرات بھی ہوتے ہیں، مثال کے طور پر، عضلاتی فلیپ کے نیکروسس کو خارج نہیں کیا جاتا ہے، بلکہ اس جگہ پر جہاں یہ فلیپس لیے گئے تھے، لمبے اور گہرے داغ رہ جاتے ہیں (اکثر اوقات پچھلے حصے میں)۔

طریقہ کار کے مقامات اور ان کی قیمت کے زمرے؟

آج، زیادہ سے زیادہ مختلف کلینک اس طرح کے آپریشن میں مشغول ہونے لگے ہیں، جبکہ جراحی مداخلت کی لاگت مختلف ہے، کیونکہ سب کچھ براہ راست ڈاکٹر کی پیشہ ورانہ مہارت کی سطح، کلینک میں خدمات کے معیار اور اس کے مقام پر بھی منحصر ہے.

تمام شہروں اور ممالک میں عضو کی لمبائی یا موٹائی کو تبدیل کرنے کے لیے کافی کلینک موجود ہیں۔قیمت اور معیار کے لحاظ سے آپ کے لیے مناسب انتخاب کرنا اور ڈاکٹر سے مشورہ کرنا ہی کافی ہے۔